Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2008, 18:20   #15
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Arrow

En anden grund til at kommunerne tilråder udmelding af fagforening, er måske netop, at kommunerne så bedre kan trække sagerne i langdrag og ved den eventuelle ansættelse i fleksjob så kan nøjes med mindstelønnen... og iøvrigt slippe for en masse bøvl med klager over sagsbehandlingen mv.
citat af Zuza


Det første jeg fik af vide da jeg kom til det første møde var at alle fleksere får mindsteløn og det var spild af penge at fortsætte mit medlemsskab af min fagforening og i øvrigt var det ikke en parkeringsplads jeg var kommet på...så hørte jeg intet mere fra den jobkonsulent og blev aldrig kontaktet for de regelmæssige samtaler selvom jeg bad om de samtaler, så ja kommunerne har ikke gjort noget for de folk de visiterer til fleksjob trods den fine lovgivning der siger at det er kommunen der er ansvarlig til at tilbyde fleksjob.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat