Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2010, 01:05   #5
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tak for buddene, indtil nu

florken, tak for dit input ang lovgivningen, og ja, det må være denne der må være tale om.

zuza, ja, der står også ganske rigtigt i brevet, et sted, på grundlag af en konkret og individuel vurdering af dit behov for hjælp på det foreliggende grundlag...

-så spør jeg igen: hvilket grundlag?

Hvilket grundlag/papirer har hun at vurdere på? Kan jeg fx insistere på at de papirer jeg tidligere selv udfyldte og indsendte("hjælpe" skemaet herinde til §100) hvor jeg forsøgte at beskrive vores situation, kan/skal disse bruges som grundlag?

Hvis ikke, hva så?

Visitatoren, hvem er hun, jeg mener, med hvilken faglig baggrund træffer hun denne beslutning?

Hendes begrundelse i brevet er: Ved ændringen af afgøresen har jeg lagt vægt på følgende:
Det er min vurdering at du ikke vil blive negativt påvirket helbredsmæssigt af den ændrede hygienjniske standard som rengøring hver 3.uge vil medføre

Altså, tilstået, syns det er en temlig besynderlig begrundelse at give: negativt påvirket!

Kan nogen eventuelt komme med gode inputs til ovenstående?

På forhånd tak, endnu engang

OBS: jeg bemærker mig at der vedr klagevejledning står, at denne skal indgives til ÆLDRESERVICE! hmm...(godt nok føler jeg mig metussalem gammel, meeeen iflg min dåbsattest skulle jeg da gerne have et par år endnu, på den grønne gren arhhh )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 01-12-2010 kl. 01:09.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat