Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2007, 19:47   #3
Bea
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2006
Indlæg: 108
Styrke: 18
Bea er ny på vejen
RE: Private aktører

http://www.as3companies.dk/

Jeg går på as3 Employment. I kan prøve at klikke jer ind på ovenstående link. det er også en mulighed til at vælge en anden aktør.

Jeg synes de har et godt koncept med hensyn til udarbejdelse af CV. Processen inden CV et er færdigt er rigtig godt.

De mener at uopfordrede ansøgninger, (gerne i mange af gangen), skal snendes til forskellige arbejdspladser, hvor vi ønsker et arbejde.
De siger at der statistisk kun er 28% af alle job, der er opslået ledige. Resten ligger og flyder til os som søger uopfordret eller hvis vi kender nogen der kender nogen osv.

Det er en slags hjælp til selvhjælp. Der er flere der er kommet i job. Det eneste jeg savner er en jobkonsulent, der ved lidt om lokalområdet og de forskellige arbejdsgivere. Dog er der den fordel, at jeg selv kan være med til at vælge hvor jeg vil søge et job. Hvis kommunens konsulent finder et job til mig, og jeg siger nej tak, ja, så er "fanden løs i Laksegade". Ja, de kan finde på at snuppe ledighedsydelsen, men alt det der kender i jo!!!!!!!!

Bare lige en ide til en anden aktør!

Bea

Jeg håber snart jeg selv finder et job

Edit:// har gjort linket klikbart
Bea er ikke logget ind   Besvar med citat