Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2009, 14:15   #89
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Hej Birdie56

I alt det jeg har fundet frem til om proceduren i sagsbehandling af invalidebil, står der at en gangtest SKAL foretages, det er af stor betydning, hvor lang en ansøger kan gå, og hvilke eftervirkninger der kan ske at komme. I flere pricipafgørelser (tror jeg nok det hedder) er sagerne blevet hjemsendt til kommunen fordi de ikke har foretaget gangtesten.

Min ergoterapeut var også målløs over den behandling jeg havde fået af den køreprøvesagkyndige, og så sagde hun det værste......... HVIS ham dumpappen havde noteret som krav i mit kørekort, at jeg skulle ha' automatgear, ja så SKULLE de bevilge invalidebil...... Det kunne ha' været så nemt hvis han havde det, så havde jeg været igang med at udvælge dytten, hun fik også af vide, at han direkte havde sagt, at når jeg var pensionist, ja så fik jeg ingen bil, og hvis jeg havde job, ja så havde han noteret automatgear som et krav i kørekortet. IDIOT jeg kunne ha' været færdig nu. ÅÅÅHhhrrrr så frustrende lykken kunne have været indfundet i mit univers.

Pssst idag kan jeg holde til, at tømme vaskemaskinen. Den bette er dog stadig ikke i børnehave, tør simpelthen ikke køre endnu, benene gi'r efter under mig, skulle tro jeg havde tømt et par flasker rødvin hi hi hi, kunne godt ha' brugt et par flasker i mandags, så kunne det være jeg kunne ha' fået sovet for smerterne var ekstreme.

Ka' I ha' en god dag

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat