Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2014, 23:28   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.740
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Nej, det tror jeg ikke....

Kære Gonda


..... endnu!

Fordi, at medarbejderen er nye, overflyttet fra andre steder i systemet og de sager der er overtaget af "Udbetaling Danmark" er de mere rutinemæssige, som ikke kræver den store vurdering, men sager der kan samkøres med hurtig kontrol.

Formålet var en centralisering, hvor en besparelse på 300 millioner kr var hovedformålet.

Men, .......

Nu er der kræfter i gang, for at overflytte endnu flere sagsområder til "Udbetaling Danmark", væk fra kommunerne.

Sager, hvor der foregår endnu mere vurdering af sagerne og hvis dette lykkedes, er jeg overbevist om, at de utiltalende bonusordninger vil komme på tale. Naturligvis.

Men kun fremtiden, vil vise hvor stor modstand fra KL og folketingsmedlemmerne der kan etableres imod større magt og område til Udbetaling Danmark.

Jeg som borger er træt af disse magtkampe imellem kommunerne vs regionerne vs Udbetaling Danmark vs borger.dk og alle de magtkampe vi ikke kender til.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat