Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2014, 20:14   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Borgmestre i oprør mod Corydons drenge

http://www.ugebreveta4.dk/borgmestre...tter_Afternoon

"Den centrale myndighed Udbetaling Danmark fungerer ikke efter hensigten, og derfor er det alt for tidligt overhovedet at overveje at flytte flere opgaver fra kommunerne.

Sådan lyder det fra en lang række af borgmestre, som opfordrer Finansministeriet til at stoppe op.

»Jeg er meget bekymret for ideen om at udvide opgaveporteføljen for Udbetaling Danmark. Vi har endnu til gode at se, at de løser opgaverne tilfredsstillende. Derfor bør man stoppe alle overvejelser i den retning indtil videre,« siger Herlev-borgmester Thomas Gyldal Petersen (S) til Ugebrevet A4
."

Oprindeligt var formålet med oprettelsen med "Udbetaling Danmark" at centraliserer og derved spare 300 millioner kroner.

Om der nu foregår en magtkamp kan jeg ikke udtale mig om, men et faktum er at retssikkerheden er devalueret via sagsbehandlingsfrister i "Udbetaling Danmark" som i dag bliver vedtaget af bla. ikke-politikere.

Vi må se hvad fremtiden bringer med den nye uro omkring "Udbetaling Danmark"

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat