Se enkelt indlæg
Gammel 05-06-2010, 18:05   #2
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Mere til, se link http://www.tv2fyn.dk/article/232427:...rbejdsmarkedet

For mig lyder det bare som en kanon ide, er selv kommet på en ftp. På.g af stress og chikanen og grov mobning af tidligere arbejdsgiver, et ****e museum i Kerteminde (Johannes Larsen museet), og jeg meget vil stærkt advare alle andre om ikke at arbejdet det, ikke engang i fleksjob, arbejdsprøvning eller aktiving, de behandler folk som **** der, som anden ranges medarbejdet. En total aparte behandling af deres medarbejdet der, og jeg er desværre ikke den eneste der har oplevet en hverdag med vanærer og grov chikanen på muserne i Kerteminde.

Trist eller sjovt nok er jeg ikke den eneste medarbejdet der har oplevede et dårlige psykiske arbejdsmiljø, som desværre hersker på museerne i Kerteminde. Det er ikke så rosenrødt på det museum, som der udtaltes om til presse og ved ferniseringer etc., desværre langtfra med store menneskelige omkostninger til følge, bagved kulisserne. Det er utroligt de skal ha` lov til at trække flere menneskelige tragedier og ødelæggelse efter sig. Det er meget trist, især ellers når museets rammer er gode og smukke udadtil, at skulle fortælle, når folk spørger indtil, ”det museum ikke har gjort noget godt for mig, ikke noget jeg kan takke dem for!”

Derfor er jeg også iskold om det ****e museum i dag, jeg er blevet udstødt af arbejdsmarkedet af den destruktiv ledelse der hersker der.
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat