Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2010, 14:05   #299
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Har nu fået indkaldelse til opfølgningssamtale hos min nye socialrådgiver. Det er så det første møde siden 9. september 2009.

Hun skriver i sit brev- som godt kan ligne et standardbrev, men jeg er ikke sikker

Citat:
Samtalen er led i dit individuelle opfølningsforløb, jf. kapitel 6 i lov om sygedagpenge.
Formålet med samtalen er, at vi i samarbejde får udarbejdet en plan for din tilbagevenden til arbejdsmarkedet.
Jeg har aldrig fået et brev før med den ordlyd, så nu sidder jeg og bliver lidt nervøs for hvad hun præcis mener.

Den plan, er det tilbage til ordinært arbejde eller ligger der også det i det, at det kan være afklaring på REVA til evt. fleksjob eller hvad?

Jeg har allieret mig med en bisidder, og jeg har besluttet mig for at optage samtalen.
Jeg har også talt med min psykolog i dag omkring hvordan jeg kan forberede mig mentalt til det møde og hvordan jeg skal være under mødet (altså ikke for passiv, men heller ikke aggressiv, klagende, forklarende på grænsen til klynkende osv.)

Men jeg er meget usikker på hvad jeg mon kan forvente under sådan et møde, fx af krav.
Kan jeg risikere at hun fra punkt et "kræver" samarbejde om tilbagevenden til det ordinære arbejdsmarked? Også selvom der i min RP foreligger vurderinger fra to sociallæger, at jeg har varigt nedsat arbejdsevne og skånebehov på det psykiske?

Og hvad med RP'en? Vil den mon blive opdateret eller hvad?

Håber nogen kan svare mig.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 08-04-2010 kl. 14:07.
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat