Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2010, 14:47   #296
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Det kommer også an på om de har muligheden for bare at kører den på det psykiske. Hvis det psykiske ALENE gør, at du har en arbejdsevne der er nedsat med mere end 50 procent, så behøves man ikke vente til du er fysisk udredt. Men hvis det ikke er nok, eller det fysiske spiller ind på det psykiske, er de nødt til at vente på de sidste fysiske udredninger.
Skulle du falde ind under det første, så kan der også være en mulighed for det der hedder A38 (principafgørelse), hvor man får bevilliget ledighedsydelse, indtil det er klarlagt, om det er fleks eller pension (ligesom med 27.1.4).
Den kan bruges, hvis der går mere end 26 uger, før du både er færdigudredt og afklaret.
Ok, tak for input Andersine85, det vil jeg skrive mig bag øret og tage op med min fagforening. Der er noget vi skal være opmærksom på der.

Ej... ej nu står verden sgu ikke mere

Har lige fået mail fra min fagforening.... tror I ikke min socialrådgiver på kommunen er gået på barsel??!!!! Og jeg har fået en ny IGEN?!

Hverken jeg eller min fagforening har fået noget at vide. Så forstår jeg da bedre at jeg intet har hørt på den orientering jeg sendte til hende d. 24. marts... og så hører jeg da heller intet på den orientering jeg har sendt omkring min tid på Ringe Rygcenter.

Så jow, min fagforening kunne nu orientere mig om, at jeg har fået ny rådgiver på kommunen der hedder sådan og sådan. Hun var opmærksom på, at sygedagpengene så ud til at være stoppet, men bekræftede, at det drejede sig om en fejl, som hun nok skulle få rettet. (FEJL??? Hvordan i *biip* kan det være en fejl??!!)
Desuden fortalte hun endvidere, at hun i dag har sendt mig en indkaldelse til en samtale midt på måneden. Tja... det er så også bare lige det første møde siden 9. september 2009!

Min sagsbehandler på fagforeningen har så foreslået mig, at hun ringer til min nye rådgiver om et par dage og følger op på, om fejlen er blevet rettet og så drøfter med hende, hvad hun ser som det videre forløb i min sag.
Det har jeg sagt JA TAK til.

Og så giver hun - på fagforeningen - mig fuldstændig ret i min antagelse om, at udvidelsen af §27.1.2 bør kunne bruges. Det har jeg jo så i mellemtiden fået bekræftet af Andersine85 at den kan, at det også gælder for mig.

Jeg er ikke bare tosset, jeg er rasende. Jeg overholder alt i min sag, er pro-aktiv i min sag, stopfodrer kommunen med ting til min sag, orienterer når der er noget, og så behandler de mig på den måde.

Endnu engang udsætter de mig for ting jeg ikke kan holde til, ting der stresser mig, trigger min angst, panik osv.... jeg kaster snart op!
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af Stezu; 07-04-2010 kl. 22:24. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat