Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2010, 07:55   #292
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Jeg har også talt efter, og hvis det skal være helt nøjagtigt, har du faktisk sygedagpenge til 2. maj.

Og kan forresten glædeligt fortælle dig (og andre) at hvis man er forlænget på 27.1.2 som varer til efter d. 01.04.10 eller bliver forlænget efter denne paragraf fra nu, så har man også ret til 39 uger!
Andersine85, tusind tak for dit input. Tænkte nok at den ændring også gælder folk som er i gang med forlængelsen.

Til gengæld kan jeg godt sidde nu - ved godt det er langt ude det her - med en følelse af, at mine sygedagpenge er blevet stoppet præcis 31.03.10 for at undgå forlængelse. At den så ikke er berettiget, det er en anden side af sagen.

Jeg håber ved gud jeg ikke har ret, at det bare er en "banal" fejl der er skyld i de er blevet stoppet før tid. Men med min historie i systemet, så er jeg bange for, at det måske ikke bare er sådan lige.

(og det her er så mig i en nøddeskal, katastrofetænkning og angst der går HELT amok)

Har i øvrigt lige fået mail fra min sagsbehandler på fagforeningen... hehehe.. godt at se, at det ikke kun var mig der røg i det røde felt over den udmelding fra kommunen.

Jeg vender tilbage når jeg ved mere.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 07-04-2010 kl. 07:58. Årsag: datid til nutid.. det danske sprog er svært selv for en indfødt ;)
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat