Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2014, 09:29   #45
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.755
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Undskyld fordi jeg undskylder............ undskyld.

http://denkorteavis.dk/2014/hvorfor-...oktober%202014

Kære Esbjerg jobcenter og kommune

Jeg beklager på det dybeste, at jeg tog mig den uforskammethed at få kræft, og jeg beklager endnu mere, at jeg ikke kan komme mig over følgerne af kræften, operationen, kemoterapien, antistofbehandlingen og alle infektionerne som bl.a. stafylokokker i blodet.

Det er bestemt ikke med vilje, og det undskylder jeg mange gange, når nu jobcenteret er så flink, at de har givet mig et udviklingsforløb.

Tusind tak for det, her skal jeg jo, uden problemer, udvikle mig, for man kan kun udvikle sig i et udviklingsforløb og ikke blive mere syg og handicappet. Det har jobcenteret sørget for. De er jo så flinke, så de presser mig mere og mere, så jeg bliver fastholdt i udviklingsforløbet og ikke falder ud af udviklingsforløbet, så kommunen derved mister sin gode refusion fra staten. Det går virkelig ikke.

Jeg kan slet ikke undskylde nok for min uforskammethed, så jeg vil nu stå i evig gæld til dig, kære Esbjerg kommune, fordi jeg har været så uforskammet. Ja, og min læge og speciallæge har også været så uforskammet at skrive, at jeg ikke kan vende tilbage til arbejdsmarkedet, at jeg burde tilbydes en pension.


De venligste hilsner

Susanne Jensen

P
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat