Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2011, 15:18   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*gg* godt spørgsmål Tvilling

Af en eller anden årsag får de fleske k10´ere faktisk medhold i deres anke-sager, om det er fordi k10 gør et genialt stykke arbejde, eller om det "bare" er fordi de fleste her inde er hver 4. er faktisk et rigtig godt spørgsmål.

For at være ærlig tror jeg at der ville være flere medhold hvis folk havde så de kunne formulere deres sag i forhold til flere love og §§, altså den der med at man kan inddrage både sygedagpenge retssikkerhed og reglerne om KHJ (som jo faktisk siger at man ikke kan få KHJ hvis man ikke står til rådighed for arbejdsmarkedet, hvilket mange langtidssyge jo faktisk ikke gør)
Men ikke mange kan overskue at skulle holde styr på 3-5 forskellige love på en gang, og da slet ikke samtidig at kunne bruge dem alle i forhold til deres sag, altså helt ærlig selv advokater med erfaring på området har svært ved at hitte rundt i det.

Var det hele mere enkelt, eller var vi borgere bare klogere, så tror jeg mange mange flere ville få medhold, af samme årsag er jeg overbevist om at k10 har været med til at "lave" medhold den pågældende borger ellers ikke ville have fået, desværre.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat