Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2021, 15:12   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.735
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tak, for svar Bodrum, som jeg ikke forstår til fulde.

Allerede i dag kan jeg se, at flere af mine indlæg på Facebook er slettet.

Det vil sige, at der er kommet nye regler på Facebook, som jeg oplever som censur.

Facebook bruger jeg til at fortsætte min beskedne hjælp til andre, hovedsaglig syge og handicappede, ved at henvise til k10`s enorme vidensbank, som vi i fælleskab har indsamlet gennem mange år.

Hurtigt og effektivt kan man henlede god og dokumenteret viden til andre, ved at ""er skrevet på meget kort tid (copy+paste) ""

Bodrum du spørger: ""Deler du meget tekst ofte, som virker ensartet så vil botten automatisk detektere det som spam""

Ja, det gør jeg, fordi k10`s vidensbank rummer bredt og er lynhurtigt god hjælp til andre.

Men hvordan mon jeg finder en måde at kunne fortsætte min adfærd på Facebook uden blokering af god viden fra k10?

Spørsmål:

Hvordan løser jeg det problem, da jeg kan se at de slettede link til k10 er af ældre dato.?

Vil det sige, at det ikke kun er ""k10.dk" indlæg som mekanikken tror er spam?

Hvordan kan jeg fortsætte min hjælp til andre ved at copy+paste ved at sende dette eksempel til andre på Facebook?:


http://www.k10.dk/showthread.php?t=37505

Bedste hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat