Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2012, 18:18   #111
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Som jeg skrev Nikotin rådes vi til at købe INDEN for EU netop fordi det ikke bliver taget i tollen.

Han fortalte om en kollega som havde oplevet at der ikke var det negotin og de væsker i bøtten, som de var solgt som, ved køb uden for EU, så det er tilsyneladende??? en anden risiko man løber der.

Vi har købt med nikotin, det er købt til gemalen, og jeg kan tydeligt mærke at jeg skal en tak ned, men det sagde sælger også, men som vi sagde nu var det først og fremmet til gemalen og så ville jeg se om det var noget, jeg var nemlig mest skeptisk inden *ss* at det så tyder på jeg bliver den der kommer til at blive mest begejstret gør det jo bare lidt sjov
Lige nu gør det ikke noget med den ekstra tak niko (som jeg i øvrigt sys er med til at forstyrre smagen, pt af æble) har for første gang i mit liv fået hold i ryggen, har lige lagt på et hamrende koldt gulv i næsten 2 timer uden at kunne komme der fra samtidig med at jeg bare SÅ meget skulle tisse, og kroppen begyndte at drøne (ryste... AV!) så der var det ikke så dårligt med et ekstra pisf, men til vi finder pengene til endnu et startsæt, og væsker skal jeg være påpasselig med e-cig´erne kan jeg godt mærke, sur mås for tror ski jeg er forelsket *gg*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat