Se enkelt indlæg
Gammel 20-07-2012, 19:49   #1
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Almen afd. under Ydelsesservice ?

Jeg kæmper en kamp for at få fast arbejde 37 timer om ugen.
Har fået noget timelønnet, dvs ikke 37 timer om ugen, nogle gange kan der gå 14 dage før jeg får lidt arbejde
nogle gange 1 gang om ugen nogen gange 3 gange om ugen osv. og skal derfor søge supplerende kontanthjælp.

Har fået af vide, der hvor jeg sender mine lønsedler ind [ [email protected] ] at det er
Almen afd. under Ydelsesservice København som jeg skal have fat i, at det er dem der udregner
evt supplerende kontanthjælp, for jeg fatter ikke at jeg ikke end til videre har fået supplerende kontanthjælp,

Selv om jeg har bedt om en beregningsoversigt (lønspecifikation) som præcist viser hvordan de
udregner suplerende kontanthjælp pr måned, nu når jeg er 14 dages lønnet, for jeg ikke nogen
og de svar jeg får fra [email protected] virker mere som om de er lige glade.

Jeg er enlig forsørger, så hvis jeg tjener over 13.732,- kr brutto pr mdl, så kan jeg
ikke få suplerende kontanthjælp, det er forstået, men hvordan regner de den ud når
jeg er 14 dages lønnet de 14 dage er forskudt i forhold til 1 mdl, f.eks fik jeg i onsdags
d.18.juli.2012. i a-indkomst på 14 dage 4312,69 kr, det med 3 dags arb. på 14 dage.

Jeg fatter simplet hen ikke hvorfor jeg ikke får supplerende kontanthjælp og
hvorfor de ikke sender en forklaring på hvordan de regner den ud.
Jeg sender da pligt opfyldende min lønseddel ind hver 14 dag, er det
så urimeligt at bed om en beregningsoversigt (specifikation) på hvad og hvordan de har regnet den ud.
Her [Link slettet pga ondsindet hjemmeside] kan I se et eksempel på hvad de sender til mig.

Nogen der kan hjælpe med noget info ?

Mvh Kim

Sidst redigeret af Webmaster; 20-07-2012 kl. 23:25. Årsag: [Link slettet pga ondsindet hjemmeside]
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat