Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2008, 13:43   #163
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 31.03.2008

MAIL

Den Særlige Klageret
Prins Jørgens Gård 13
1218 København K.


Kære Klageret

Vedhæftet fil:

Domstolene burde i dommen have oplyst mig om, at læger i det offentlige ikke kan stilles til ansvar, når de med overlæg begår "administrativt fysisk vold", med efterfølgende alvorlig legemsbeskadigelse på sociale klienter?

Jeg er blevet ført bag lyset og "administrativt voldtaget" i det offentlige, af en læge der i sin funktion som lægekonsulent har misbrugt sin autorisation og dermed sit lægeløfte ved, at tilsidesætte faktuelle journaloplysninger der var indhentet til min sag.

Jeg tabte retssag ved Østre Landsret mod Gladsaxe Kommune for, at have pålagt lægekonsulent Claus Bjerregaard urigtige oplysninger, der klart strider mod de faktuelle journaloplysninger.

Jeg tabte retssag mod lægekonsulent Claus Bjerregaard ved Retten i Glostrup.

Jeg blev dømt til, at betale Claus Bjerregaard 25.000 kroner for at have ødelagt mit liv.

I redegørelsen (ikke dommen) står der at Claus Bjerregaards udtalelser var skyld i, at jeg mistede min hjælp.


Jeg skal udbede mig en hurtig besvarelse af brev, da det skal tillægges min sag ved menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg.


Venlig hilsen

Benny Gerhard


DER ER SENDT BREV OGSÅ, DET KOMMER SNART!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 31-03-2008 kl. 14:04.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat