Se enkelt indlæg
Gammel 08-12-2010, 09:25   #62
Teletrold
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2008
Lokation: jeg er fra havnen
Indlæg: 88
Styrke: 16
Teletrold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Engel Se meddelelser
Selvom du ikke mener jeg har forstand på det du udråber dig til ekspert i, så kender jeg da loven, og der fremgår KLART at man ikke må stifte firma eller anden form for virksomhed, når man først er godkendt til fleks.

Længere er den ikke, uanset hvad du synes !

Start af virksomhed, fører til automatisk opløsning af fleksaftale med kommunen, idet man så antages at kunne klare sig selv.
Og det er faktisk uanset om der er aktivitet i firmaet eller ej !

Jeg har vist ikke udråbt mig som ekspert,det er igen noget du selv finder på i din fantasi.Jeg har blot sat mig en lille smule ind i tingene,inden jeg udtaler mig,og det synes jeg dette forum fortjener.Vi er mange herinde,som har haft stor gavn af den viden og de vinkler,som dette forum,fra starten har stået for. Jeg må dog erkende,at der åbenbart efterhånden er nogle få personer herinde,som har et stort behov,for at ytre sig i diverse indlæg,blot for at tilfredsstille deres eget behov for at blive set og hørt.
Du skriver at du kender loven. For mig lyder det mere som om at du bare evner at læse lovteksten,og det er vel en selvfølge at man kan det, hvis man har modtaget danskundervisning.
Fakta er jo , at der er mange forskellige fortolkninger af den samme lov,både blandt sagsbehandlere og os almindeligt dødelige,hvilket dette forum jo netop bærer præg af.
Jeg slutter her,da denne tråd efterhånden har taget en uheldig drejning væk fra det oprindelige emne.
/ steff
Teletrold er ikke logget ind   Besvar med citat