Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2012, 01:10   #10
Dan
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2009
Indlæg: 34
Styrke: 15
Dan er ny på vejen
ja man kan da godt se at folk er sig selv nærmest
måske man også skulle lave det sådan at man ikke må lave mad der lugter for det kan jo genere min fine næse og jeg laver ikke selv mad der lugter
dyr bør slet ikke kunne tillades da de også lugter og det går ud over min fine næse og jeg har jo ikke dyr
man bør også lave regler for at folk SKAL gå i bad hver dag så de ikke genere min fine næse og jeg går i bad hver dag
alt dette skal gøres selv om jeg selv har valgt at bo lige op af andre mennesker i en boligforening
det kan jo ikke være rigtigt at det er mig der skal flytte ud på landet hvor der en en masse frisk luft
jeg er jo mig selv nærmest og derfor vil jeg kun tænke på mig selv
biler skal forbydes da de både lugter og forurener og det genere min fine næse og jeg har jo ikke bil
busser skal også forbydes da de jo både er grimme og de lugter og forurener og jeg tager alligevel ikke bussen
ja i kan selv sætte en lang liste ind her hvad der ellers skal forbydes for der er jo mange ting som genere min fine næse og som derfor skal forbydes

måske man også skulle sætte ytringer på recept

PS
Rart at se at der i det mindste er nogle der mener at der skal være plads til alle, selv folk der ryger, har dyr, køre bil eller bus osv
Dan er ikke logget ind   Besvar med citat