Se enkelt indlæg
Gammel 03-11-2007, 01:02   #34
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
jytte godt gået

Hej Jytte, endelig en`der ved hvad vi" slås med. Ikke at ,det er noget at råbe hurra for, men du er læge, har prøvet det på egen krop, desværre. Jeg tager sq hatten af for din kamp, kender desværre flere med sklerose og ved for få kræfter de har!
Min egen oplevelse med en lægekonsulent, stammer heldigvis kun fra min arbejdsprøvning på Reva.

Der dukkede en lægekonsulent op, som skulle fortælle om sin " rolle" i systemet.!

Idet jeg havde tilføjet et notat, til min resourceprofil, som jeg syntes der manglede, angående mit liv, med min uheldbredelige kræftsyge mand, og min mors ditto (som var død, da jeg endelig startede på min arbejdsprøvning ) så var lægekonsulentens første ord, til os arbejdsprøvnings kursister:

At fortælle: mange oplever at Deres sygdomssymtomer forværres, hvis Deres mand eller nogen i Deres omgangskreds er syge, Hahaha, altså vi er psykosomatiske! !!! Og når Disse personer kom væk/ over Deres sorg, så var De faktisk istand til at arbejde!! LOLOLOL

Jeg rystede af raseri og afmagt, det var mit skide notat han tog udgangspunkt i.

Desuden måtte ens læge, eller speciallæge ikke tilråde evt fleksjob eller pension. Nej det ved disse læger godt, men De er også mennesker, der ved hvad De taler om, og ikke alle vil have mundkurv" på , men lever op til Deres lægeløfte, men igen tog han udgangspunkt i min profil ( min sidste speciallæge anbefalede evt. fleksjob ). Jeg følte mig først helt lost.. ville sq ikke fortælle De andre" at det var noget jeg havde tilføjet til min personlige profil. Det var nogle barske timer!!

Nå men jeg er nu endelig godkendt til fleksjob ( ville dog gerne vide hvor disse findes! ) Jeg er ikke blevet "helbredt" selv om min elskede er død, har stadig de samme smerter som jeg har haft i årevis, såå, men god kamp til dig Jytte, jeg støtter 100% op Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat