Emner: Cannabis
Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2017, 18:12   #19
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Jeg har i årevis været imod cannabis, men har ændret holdning.
Set utrolig mange livstruende bivirkninger ved både antidepressiva og anti psykotiske midler.
Ingen kan på forhånd vide hvem der rammes, men hvis folk har forsøgt med flere af ovenstående og bivirkningerne er uudholdelige, så kan cannabis være en løsning.
Jeg har også oplevet psykoser udløst af canabis, men så sandelig også set lidende mennesker på både smertemedicin + +.
Jeg foretrækker i dag cannabis, trods risikoen, men mener den er mindre end de hardcore midler som medicinalindustrien tilbyder.

Findes der opgørelser over hvor mange % der bliver syge af cannabis holdt op mod hvor mange der bliver syge af recept pligttig medicin?

Vi må have tal på bordet, hvis det er muligt.

Jeg kender en der får medicinsk canabis udskrevet af læge, men det er meget dyrt, så mange har ikke råd.
I stedet købes det på det sorte marked, og folk bliver potietelt kriminelle.
Der er et lille tilskud hvis man er medlem af DANMARK, og man kan søge tilskud via enkeltydelser, men så skal man først have forsøgt sig med alverdens morfinpræparater og nervemedicin.
Tremadol f.eks som sundhedstyrelsen nægter at anerkende som stærkt vanedannende.
Lyrica mod nervesmerter og depression er et andet præparat, som er omdiskuteret.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat