Se enkelt indlæg
Gammel 07-10-2015, 16:00   #26
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Abdul Se meddelelser
Man kan altid få rentefri lån i butikker i 12 måneder og i mange tilfælder i 24. Vi har svaret bedst muligt. Man optager ikke kassekredit for at købe køleskab,
Jeg er iøvrigt helt enig med Miss Misty
Gu fanden optager man kassekredit for at købe et køleskab eller andet, hvis man ikke lige har pengene til det. Kassekredit er en af de billigste måder at låne penge på.

Velkommen til virkeligheden

Jeg må hellere lukke tråden. Det er jo småligheder at vi er ude i at lægge 200kr til side hver måned, det er jo sådan noget man kunne gøre da man var teenager. Men nu er vi fleste voksne mennesker herinde, der har behov for at leve et nogenlunde anstændigt liv og det kan man ikke gøre på fattigdomsydelser. Jeg siger ikke at der er noget i galt med at lægge 200kr til side hver måned, men det er jo peanuts vi snakker om her, og hjælper ikke på et akut problem.

Det er ganske normalt at optage en kassekredit i sin bank, det er et af de billigste lånemidler der findes. Og løbetiden på en kassekredit kan være i et par år eller mere, hvor man bare betaler renter hver måned af på sin kassekredit på det beløb som kassekreditten står i minus med. Og jeg siger jo ikke at man skal have -20000kr på sin kassekredit når man er på kontanthjælp

Men jeg kan godt høre ,at mange af jer er lidt langt væk fra arbejdslivet og har været mange år på offentlig forsørgelse og det samme har jeg også! Og derfor begynder man at gå op i småligheder, fordi man bliver påvirket af at mange mennesker har en dårlig holdning til mennesker som at der ikke kan arbejde, i det her land desværre.

Det er også problematisk, at vi ikke får hjælp tidligere i forløbet når man modtager kontanthjælp, i stedet for at skøjte rundt imellem sagsbehandlere og paragraffer.

Held og Lykke til jer alle sammen
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat