Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2015, 00:28   #44
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Mit sygdomsforløb hos diverse hospitaler og Øfeldt

http://www.rygforeningen.dk/debatfor...er-og-oefeldt/

Kort om mig: 23-årig uddannet personlig træner og fitnessinstruktør, 183 cm, 78 kg og veltrænet! Lyder fantastisk, ikke? Lige indtil jeg for et års tid siden, under øvelsen ”dødløft”, fik pludselige smerter i ryggen.

Det blev starten på et langt smertehelvede. De akutte og meget voldsomme smerter svandt efter en uges tid, og jeg begyndte igen at styrketræne. Men smerterne vendte tilbage og blev bare værre og værre. Til sidst kunne jeg ikke sidde i mere end 30 minutter uden smerter i baller og lænd.

Smerterne påvirkede min dagligdag så meget, at jeg blev sygemeldt fra både mit arbejde og studie til fysioterapeut. En scanning viste stor diskusprolaps i lænden (L5-S1), og jeg blev opereret i august 2014. Jeg fik stivgørende synfix operation, hvor man fjernede diskus mellem L5 og S1, derefter blev der sat afstandsstykke ind imellem 5. lændehvirvel og korsbenet, og det hele blev skruet sammen. To skruer i L5 og to skruer i S1.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat