Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2016, 08:48   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.745
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det må siges.........

Eders TimeGuest

....... at være en magtdemonstration, af de store, fra politikernes side af.

En magtdemonstration af de store, som hver enkelt må tage stilling til.

En lønforhøjelse, af naturlig størrelse, havde sandsynligvis været i orden da der sikkert findes et lønefterslæb.

Det kunne vi så brokke os lidt over, men de fleste ville både kunne, forstå og acceptere. Naturligvis.

Men i netop i en periode, hvor alle, befolkningen, miljøet, U-hjælpen, etc er underlagt besparelser, som kan bedømmes, som direkte stupide, kan jeg kun kalde det en magtdemonstration af dimension.

En magtdemonstration af dimensioner!

Vi siger hvad der passer os.

Vi lovgiver, som det passer os

Vi gør, som vi har lyst, fordi befolkningen, fagforeninger, LO er lammede af tavshed.

Den politiske opposition, med deres kvindelige leder fra socialdemokraterne, ........... jeg kan ikke huske hendes navn, Mette ,,... et eller andet, er fuldstændig usynlig og handlingslammet. Muligvis acceptere hun bare tingenes tilstand, til glæde for en senere magtovertagelse, hvor man så kan være social og føre lidt af grusomhederne tilbage.

Udover pensionsalderen for befolkningen vs folketingsmedlemmernes pensionsalder, er dette en demonstration, hvis en lønstigning på 15 - 30% bliver verificeret ved afstemning i folketingssalen et slag i hovedet på befolkningen.

Omvendt, må selv vi acceptere tingenes tilstand, da flertallet faktuelt ønsker denne udvikling. Det er et faktum:

http://www.politiko.dk/barometeret

Vi får hvad vi stemmer på!

Jeg tror jeg springer over med festlighederne TimeGuest.

Triste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat