Se enkelt indlæg
Gammel 22-10-2008, 23:57   #8
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Fuldstændig enig, men hun lod dog passere hver gang han henvidste til rygsygdomme.
Det er også mulig, at jeg er sart, når det kommer til rygproblemer, men jeg taler af erfaring, og er dybt bekrymret for de konsekvenser, det kan have for nye i systemet, det bare bliver kastet tilbage i arbejde. Folk kan havne i kørestol, pga skred i rygknogler, alvorlig disk. alvorlige bindevævslidelser osv.

Og når det tilsyenladende kun er de psykiske sygdomme, som bliver nævnt som problem, for hurtig tilbagevenden til arbejdsmarked, virker det som accept af at de med rygproblemer bare skal tilbage til arbejdet, hurtigst mulig.
Det ser jeg kan få alvorlige konsekvenser i fremtiden, især fordi man ofte på dette tidspunkt IKKE bliver tilbudt skanning. Dette sker ikke fordi ved feks akut opstået smerte, kan der ske bedring efter 2-4 mdr. Derfor bliver man først henvidst til skanning efter de 4 mdr.såfremt der stadig er problemer.

man kan da heller ikke forvendte, at hun kan nå at læse alt hvad der er på samtlige områder. de er trods alt få personer til at dække alt.
Vi ved også, at selvom Hjorten, lover både det ene og andet hensyn, så bliver det jo ikke overholdt. Så hvis ikke, at man får bremset op, og der bliver sikret en individuel hensyn til hver enkelt, ja, så fortsætte galehuset.
vh popiae

Sidst redigeret af popiae; 23-10-2008 kl. 00:01.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat