Se enkelt indlæg
Gammel 09-11-2014, 11:04   #24
Sambo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2014
Indlæg: 41
Styrke: 11
Sambo er ny på vejen
Hej igen, jeg har nu haft bostøtte en gang ugentligt siden august måned. For det meste har vi gået en tur på en god halv times tid.

Bostøtten er i og for sig flink nok, føler bare ikke der sker nogen bedring i min situation, tværtimod er min helbredssituation blevet betydeligt forværret.

Skal nu snart til opfølgningssamtale med bostøtte, hendes chef samt min jobkonsulent.

Var ved min egen læge i tirsdags, netop for at forklare min forværring af angst.
Han vidste faktisk ikke rigtigt hvad han skulle stille op.

"Slyngede" sådan nærmest ud i forbifarten : "Hvad med at blive indlagt en uges tid".
Det gjorde mig endnu mere panisk, så det fejede han ligesom af bordet igen.

Han ville nu tage kontakt den den psykiater som udfærdigede speciellægeerklæring som jobcenter forlangte. I den står der bla. at yderligere tiltag for arbejdsprøvning vil forværre min situation mht angst, samt at min tilstand vurderes som stationær.

Jeg skal nu ned til min læge i morgen for at høre hvad de har fundet ud af.

Det er ganske frusterende og angstprovokerende at tænke på.

Kan de forlange en indlæggelse og hvad sker der hvis jeg går imod det?

Jeg har sagt op til flere gange til min læge at jeg ikke kan forstå at de finder sig i at Rehabiliteringsteamet helt og aldeles tilsidesætter det både læge og psykiater har skrevet. Svaret er hver gang: "Jamen det er vi jo så vant til".

Skal jeg bare finde mig i det eller hvad? Føler efterhånden ikke jeg bliver hørt.
Jeg har trods alt kun mit helbred at forholde mig til.
Hvad gør jeg???
Sambo er ikke logget ind   Besvar med citat