Se enkelt indlæg
Gammel 23-10-2008, 15:18   #10
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Pia, tak for dit link til hvidbogen -har aldrig hørt om en sådan, så blev jeg det klogere(måske)
Må da være oplagt go nat læsning når jeg ikke kan finde på andet

Hm, seriøst kunne jeg stadig godt finde på at henvende mig for at få udleveret disse såkaldte seriøse skrifter som han bygger sine udtalelser på OG udlevere disse til fagforeningerne!

Naaa, de af alle burde vel kende til dem -or not

Jeg må sg indrømme at jeg mere end savner at fagforeningerne mfl SKRIGER op om hvad det er der er ved at ske, eller er det kun mig der har det sådan?

Hva f.... er de så bange for -er de også i lommen på DA mfl, ja kjeg kan undres!

Har iøvrigt lige henvendt mig til redaktøren af diverse fagblade ang fratagelsen af fri proces for menigmand så må vi se og de "gider" interessere sig for den alm arbejders retssikkerhed!

De må se HURTIGST MULIGT at komme i omdrejninger for ellers kan jeg godt forstå at de nedlægger sig selv, min mening.

Der er intet af dette der skal ties ihjel, ej heller argumenteres ihjel, for så er løbet kørt!

Py ha, jeg kan tale mig helt varm, kan jeg mærke

Zuza, jeg er overhovedet ikke i tvivl om at fru Line Barfoed har fingeren på pulsen -håber blot hun bliver hørt før eller senere, som sagt før, hun er mere end kvik
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat