Se enkelt indlæg
Gammel 06-09-2012, 12:28   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Så må du jo slå på manglende vejledning. (jeg husker ikke lov og §§ en ved der er en der siger at de har pligt til at vejlede og sikre sig at borger har forstået sammenhængen, eller hvordan det nu er formuleret)

Hvis du ikke er blevet vejledt i hvordan du skal agere, kan du af gode grunde heller ikke gøre tingene på den måde du skal.

Hun BURDE have kontaktet dig så snart hun opdagede at du ikke gør som du skal og burde have vejledt dig, i den korrekte fremgangsmåde, i stedet for at lade stå til.... Jeg vil beklage at hun ikke har vejledt mig korrekt (små provi ja, men altså)

Yder mere ville jeg nok bede dem fremvise den lov og § der siger at jeg har pligt til at ringe til virksomhedskonsulenten også (omvendt bevisførelse kommer man tit langt med)

Dog håber jeg for dig at du har ringet til din læge, eller på anden måde kontaktet din læge hver gang du er gået før tid, jeg ved godt det virker totalt gak og som spild af tid, men det er bare SÅ vigtigt konstant at have ens læge meget meget tæt på, at lægen siger god for at man har været nød til at gå før tid, det er før set at systemet har brugt manglende kontakt til læge som grundlag (manglende beviser på at man har haft behov for at gå hjem)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat