Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 12:02   #27
Vimse88
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 71
Styrke: 13
Vimse88 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mr. Bean Se meddelelser
Tak skal du have og godt ord igen

Jeg vil selvfølgelig have en eller anden "garanti" fra kommunen om at hvis det ikke går så skal jeg kunne bevare pensionen.
Hvis de kunne udstede sådanne garantier er jeg sikker på at mange ville prøve "lykken" ....som jeg ser det, har samfundet alt og vinde og intet at tabe ....selv om bare en ud af tusinde kom igang ville det være en gevinst for samfundet.
Jeg selv har PTSD som arbejdsskade men 5 års ro hjemme har givet mig modet igen.
Det eneste jeg ikke skal, er tilbage til samme type job igen.....hvis det ikke gik i arbejde ville jeg i det mindste ikke have den "uro" længere...forstået på den måde at så havde jeg afprøvet det.
Hej Mr. Bean

Tak

Jeg er meget enig i din tilgang. Jeg tror også, at hvis de udsteder sådanne garantier, så vil mange prøve kræfter med arbejdsmarkedet. Altså prøve "lykken".
PTSD er et fint eksempel på mennesker der i en periode, har brug for ro og stabilitet. Når man så når ud på den anden side, er det jo dejligt hvis man er klar til at prøve lykken. Støtter 100% ideen om, at man skal udstede garantier til ftp, som garanterer at de kan komme tilbage, hvis nu det ikke fungerer.

Du ønskes held og lykke

MVH
Vimse
Vimse88 er ikke logget ind   Besvar med citat