Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2021, 11:32   #8
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Rehabiliteringsteam møde Frederiksberg kommune

https://www.youtube.com/watch?v=wojqYGBhrfg

Hvem saboterer hvad?

Borger bliver af sygedagpengechefen Anne-Marie Bennetzen beskyldt for at sabotere rehabiliteringsmøde.

Mette lider af den alvorlige autoimmune sygdom Lupus og har været tilknyttet jobcenter i 8 år uden af blive afklaret til et fleksjob. Sagen er overdokumenteret. Allerede i 2012 skriver Mette et brev til kommunen og beder om hjælp. Hun får intet svar.

Lyt til hvordan et kaotisk rehabiliteringsmødet starter med at leder Jeanne Glaeser forbyder mig at optage mødet.

Det er en uskik, at Frederiksberg forbyder noget, der er lovligt. Forvaltningen svarer ikke på Esbens og mine forespørgsler desangående.


Jeg beder derfor Frederiksberg og andre ansvarlige, der er flove over deres sagsbehandling at tænke over at det burde ikke være nødvendigt at optage en samstale i et jobcenter.

Når der kommer et krav herom, så skyldes det desperation, da almindelig dialog ikke er meningsfuldt og opbyggelig.

HVis en jobcenterchef - her Johnny Madsen - møder et krav om at folk vil lydoptage møderne, så er det et vink med en vognstang om at her er noget galt. Det er hans ansvar at bringe det videre op i systemet. Noget tyder på at de øverste ansvarlige administrative ledelse tilsyneladende har haft en afvisende attitude som har medført at ledere, mellemledere og medarbejdere tilsyneladende har holdt sig fra at indberette uhensigtsmæssigheder i bl.a. jobcenter.

Det er altid den øverste administrative og politiske ledelse. som har ansvaret for kommunens forvaltningskultur.

Det uanset om de er bevidste om det eller ej.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat