Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2015, 06:59   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Hej Sarah

Det er en god mail du har skrevet som tydeligt giver indtryk af hvor meget du har at kæmpe med.

Jeg vil lige sige at du skal sende den til Jobcenterets centrale mail adresse og stile den til både lederen af sygedagpengeteamet og din sagsbehandler. Altså i indledningen skrive: Til Lederen af Sygedagpengeteamet og sagsbehandler Nadia.

Slet "kære Naida"

Det er vigtigt den også går til hendes leder, da det er denne der kan banke i bordet og sige at nu skal din sagsbehandler lytte til dig.

Mvh Akvamarin
Det er en rigtig god skrivelse du har lavet, den giver et godt indblik i dit liv.

Jeg kan bare være i tvivl om hvorvidt din sb vil læse den.
Derfor synes jeg du skal prøve at få dine læger til at skrive noget,og ellers få aktindsigt hos dine læger, og finde nogle ting, der kan dokumentere det du skriver i dit brev, og vedlægge det.

Iøvrigt er det vigtigt, at det fremgår tydeligt, at det er en klage, hvis du ønsker, at den skal lande hos din sb's overordnede.
Som overskrift kan du f.eks. skrive "Til lederen af sygedagpengeteamet, klage over sagsbehandling".

Hvis det ikke fremgår tydeligt, at det er en klage, så lander den kun på sb's skrivebord.


Jeg tror også det er en god idé, om du kan finde én, der kan tale din sag.

Jeg håber det bedste for dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat