Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2008, 21:58   #5
Nusli
Elsker at være her på K10
 
Nuslis avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2008
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 96
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Nusli er ny på vejen
Min historie fortsat:

I juni bliver så indkaldt til et møde på Jobcentret efter at jeg har modtaget endnu en afgørelse der fastslår at de ikke har begået nogle fejl og at beslutningen om fratagelse af sygedagpengene var korrekt, det klager jeg over (til Jobcentret) og så få jeg en mødetid.,

Desværre bliver jeg en af de klienter jeg selv foragter, jeg startede med at være *angribende*, forstået sådan at jeg talte højt, "skældte ud" og talte med STORE bogstaver. Så på et tidspunkt ser jeg, mens jeg sidder og ryster og prøver at holde sammen på mig selv, at sagsbehandleren sidder og griner - jeg fornemmer helt klart at han griner af mig og så knækker filmen, jeg bryder fuldkommen sammen og får et angstanfald, er helt ødelagt, jeg græder tror jeg det meste af en time og kan slet ikke tage vare på mig selv.,

Jeg må lige pludseligt bare UD og have luft og sagsbehandleren og min bisidder hjælper mig ned på gaden og sagsbehandleren vil køre mig hjem i en taxi, det vil jeg bare ikke, jeg vil væk, hjem- men ikke i en taxa sammen med ham (sagsbehandleren)Men bare afsted alene, men bisidderen vil ikke slippe mig før jeg kan klare mig selv og vi får gået lidt og jeg kommer mere til mig selv og ringer til min nabo som har bil og lover at komme og hente mig. Dog skammer jeg mig over at jeg var sådan overfor sagsbehandleren og talte så vredt, det ligner mig bare slet ikke., Men enden blev at jeg skal undersøges af en speciallæge - en ortopædkirug/reumatolog som skal lave en erklæring omkring hvor funktionsnedsat jeg er og så skal jeg arbejdsprøves, men får ikke mine sygepenge igen - da alt først skal afklares - og så undrer det mig om detnu kan være rigtigt at alt det som burde være foregået under min sygedagpengeydelse, nu skal foregå via Jobcentret for sygedagpenge, men på kontanthjælp?

Jeg var af den opfattelse at hvis Jobcentret erkendte at de havde begået fejl, så skulle jeg have mine sygedagpenge igen og det er vel det samme som at erkende fejlen når man nu vil sætte alt det i værk man burde have afklaret under sygedagpengeperioden ? Jeg spurgte sagsbehandleren men han nægtede pure at det kunne være sådan, nu skal jeg igennem undersøgelser og arbejdsprøvning arrangeret af Jobcentret for sygedagpenge, men på kontanthjælp - det kan jeg jo ikke forstå.

Sagsbehandleren sagde faktisk under samtalen, den del jeg opfattede inden jeg fik angstanfaldet, at de jo hellere måtte gøre det så jeg ikke skyndte mig at klage igen med sandsynlighed for at sagen endnu engang ville blive tilbagevist fra ankenævnet....

Så stadig- hvor pokker står jeg henne i alt dette, jeg kan knapt betale almindelige faste udgifter af kontanthjælpen, jeg er meget funktionsnedsat, smerteplaget, depressiv, angstpræget, under psykoterapeutisk behandling på Bispebjerg hospital og min fremtid er nu på fjerde år stadig helt uvis....er der noget at sige til at jeg er ved at blive *sindssyg*
__________________

Sidst redigeret af Nusli; 21-08-2008 kl. 22:02.
Nusli er ikke logget ind   Besvar med citat