Emner: Lykkepiller
Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2010, 10:55   #28
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
For rigtigt mange af os handler det om at lære at leve med vores sygdom fysisk som psykisk. Vi må tage en dag ad gangen og skal der medicin til så må det jo også prøves. Dog er lykkepiller ikke bare bolcher og derfor er det vigtigt, at de lægefaglige tager del i vurdering af om man bør medicineres eller ej og ikke en "person" på en web side !!

Det er jo mange år du, Helene, har brugt på, at erfare, at du har et bedre liv uden medicin og det er enormt flot, at du mere eller mindre kan klare dig foruden. Jeg ved ikke om jeg nogensinde kommer dertil, men pt. er medicinen min livslinie der gør at jeg kan holde mig oven vande og det kan vi jo se at det er for mange herinde. Vi tør nok ikke tro på andet pt.

Når jeg husker tilbage fra da jeg blev syg var jeg klar til bare at ligge mig et sted og bare være for mig selv, jeg ville ikke være sammen med nogen, men meget hellere alene når jeg kunne komme til det, jeg orkede intet. Dette stod på i rigtigt lang tid og jeg slæbte mig igennem hverdagen. Dengang var lykke piller jo også yt og søgte man på nettet var der ikke det man skulle passe på omkring dem. Det er ærgerligt syntes jeg, istedet burde der være en mere oplysende side om hvordan de også kan hjælpe folk med psykiske problemer, på den måde, tror jeg, at man kunne hjælpe mange før det evt. går "rigtigt galt" !!

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 13-09-2010 kl. 10:58.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat