Emner: Lykkepiller
Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2010, 01:27   #26
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Hanne ..så enig !!

Det jeg aldrig har forstået ved folk der er syge men ikke tager medicin ..hvad så? hvad gør man så ..når feks angsten derefter bliver angst psykose..som jeg fik da jeg kom til medicinen for sent ,,jamen jeg forstår bare ikke ..hvordan overlever man så ?? hvis man altså er syg med feks angst,skizofreni,depression osv.

OG jeg snakker om at når man er så langt ude at samtale terapi ikke kan gøre en disse ved en for man sidder i et stort anfald..et anfald som feks at ikke kunne kigge ud af sine egne øjne og man er helt PANISK samt lammet føelsesmæssigt og ikke engang en læge kan få øjenkontakt med en ?? For man er i en stor psykose.

Helenekr : jeg synes jeg har fuldt ud ret til at sidde og være harm ..og endnu mere nu når man senere får af vide at personen bag hjemmesiden ikke har en uddannelse indenfor psykiatrien.
skulle næsten vise den til min psykiater og høre hans mening ..

Nej han skriver ikke man ikke skal tage medicin men at man ikke skal gøre det i længere perioder,, det er der mange der SKAL gøre og nogle resten af livet som jeg, Det er ikke et valg man tager ..det er en NØDVENDIGHED man skal gøre for ikke at miste livet..ja men først forstanden.

Jeg håber der er andre som jeg der ikke kan tage denne hjemmeside seriøst og altid går til egen læge ..

Og kan jeg gøre noget der er bedre end hjemmesiden`?? ja jeg kan lade læger og psykiater gøre det de er bedst til!
Og ikke gøre migselv til et stoppested for nogle jeg evt selv mener jeg skal sende videre eller bare tage en samtale med ...og slet ikke hvis jeg ikke har mit bagland i orden!!
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat