Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2008, 16:38   #232
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
lægekonsulenter - hjemmeside

Først tusind tak til SUZU for din mail med rettelser til min nye hjemmeside. Det er jeg rigtig glad for, men jeg kan ikke svare dig privat, for enten er det ikke muligt eller også kan jeg bare ikke finde ud af det.
Jeg har været i England i 5 dage og besøge min søn og hans lille familie med to børn. Nu er jeg jo så endnu mere træt. Derfor har jeg ikke været inde og rette eller skrive på hjemmesiden. Jeg skal først lære hvordan.
Men jeg kan fortælle, at jeg endnu ikke har hørt fra politiet, og da det ikke er muligt at ringe dem op, så sender jeg i morgen de samme anmeldelser i et anbefalet brev. Så er jeg sikker på, at postvæsenet ikke har fået dem smidt væk.
Jeg har fundet ud af, at myndighederne tror de er på rette vej med de såkaldt "administrative læger". Jeg har talt med en jurist i Sundhedsstyrelsen. Det han sagde var, at "sådan har det jo altid været". Men vi blev enige om, at det helst skal passe med det der står i lovene. Han ville sende mig en mail om hvad han fandt ud af. Det var den 24.6. Der er ikke kommet nogen mail fra ham.
Skriver mere om det på min hjemmeside, så snart jeg kan finde ud af det.
Men jeg synes det går den rigtige vej. Hver gang jeg kommer et skridt videre, er det "bonus", hvis vi gerne vil gøre tilværelsen mere udholdelige for handicappede.
Kh Jytte
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat