Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2011, 01:58   #11
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Der er jo ingen grund til at blive småfornærmet over det jeg skriver i en sober tone, Multe. 1 spørgsmåls tegn er vel nok, jeg er ikke tungnem!

Det var bedre hvis du kommer med noget konstruktivt, debatstarter kan bruge.

Det er det jo ikke mig der laver lovene, men folketinget. Mener formue i lovens forstand er ca 20.000 kr for et par, hvis man vælger at søge kontanthjælp.

Friværdi i hus er også formue.

Håber da Nusker finder et fleksjob, selv om chancerne er små, krise og alder taget i betragtning.

Jeg skrev allerede før valget, til mange af partierne om denne skævhed, fleksjobber kontra ordinæransat, når man er 60½ og ledig. Jeg har dog ikke fået svar fra nogen af politikerne.

Nusker, skriv til nogle politikere og spørg om, hvorfor denne skævhed er i loven.

Jooo, hvis Du havde skrevet <>STOR formue<>, men utrolig usympatisk at folk der fx bliver smidt af sygedagpengene(måske ulovligt) herinde på netop denne side for sygedomsramte... -skal læse at et latterlig lille opsparet beløb på 10.000,- afgør om de kan få nogen hjælp

Tit er det jo personer der har betalt flere millioner i skat igennem et langt arbejdsliv, der så møder disse helt urimelige og ganske latterlige krav fra det offentlige... -når det er almisser vi taler om

Og en såkaldt friværdi kan jo være vendt til et underskud inden boligen er solgt... -og mon kommunen dækker et sådan tab ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????

Men hvis Du mener det er konstruktivt at skrive; det er er '''rimeligt nok''' som denne lov er... -så, værsgo fra mig... -bare jeg må/kan få afløb fra denne betragtning og dette menneskesyn


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat