Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2012, 05:34   #331
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Peter Hansen.

Tak for din henvendelse vedr. kommunens formidling af de lovpligtige sociale sagsbehandlingfrister.

På baggrund af denne har kommunens chefgruppe nu nedsat en hurtigtarbejdende arbejdsgruppe, som skal udarbejde en oversigt over alle sagsbehandlingsfrister, omfattet af § 3 i retsikkerhedsloven, således at kommunen lever op til lovens krav.


Med venlig hilsen

XXXXX XXXXXX
jur. konsulent

Juridisk Kontor
Vesthimmerlands Kommune
Himmerlandsgade 27
9600 Aars

Hilsen Peter


Hejsa Peter. endelig fik du sat den ****e kommune på plads og jeg er dig evigt taknemmelig for, at du med fild og stædighed fik vesthimmerland kommune til at indse, at de bestemt ikke overholdte / overholder loven på dette område.

Jeg har jo forsøgt at få den til at makkeret flere gange og har via statsforvaltningen og tilsynet påpeget netop dette kritisable forhold. Jeg var lige pt igang med at skrive til folketingets ombudsmand, men med det svar du har modtaget, tror jeg ikke længere dette bliver nødvendigt :-) MEN! Vi holder naturligvis øje med at alle sagsbehandlingstider bliver lagt på kommunens hjemmeside.

Kæmpe knus
M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat