Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2014, 10:29   #3
job
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2014
Indlæg: 209
Styrke: 10
job er rigtig godt på vej
Tak for hurtigt svar

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Din bisidder har ikke ret.Du kan ikke efterfølgende få forlængelse, hvis du fastholder ansøgning.
Jeg håber da, at min bisidder har ret. Hun er ansat som socialrådgiver i et privat rådgivningsfirma, og er stillet til rådighed af mit forsikringsselskab i fm. TAE forsikring.

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Det er bedst med en afklaring af restarbejdsevnen, men din læge fraråder jo dette!
Ja, begge læger fraråder en arbejdsprøvning, men betyder det så at arbejdsprøvning er kontraindiceret?

Jobcentret 'lokker' med en skånsom arbejdsprøvning som sikkert ender ud med et fleksjob med lavt timeantal. Sidstnævnte har min (midtjyske) kommune stor erfaring med.

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Da du heller ikke har noget skriftlig, medmindre du kan få dette, før du trækker din ansøgning tilbage, bør du fastholde denne.
Enig, og jeg foretrækker da også at basere min beslutning på facts og ikke forholde mig til spekulationer, formodninger og andet ikke konkret som måske ikke holder i den sidste ende. Jeg har tidligere i et par svage øjeblikke naivt troet, at kommunen ville mig noget godt men har så senere måttet revurdere denne tro.

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Dertil bør sagsbehandler skrive hvordan denne afklaring skal finde sted, da du bør afklares på et reva-center, hvor der er prof. personale, og IKKE i en virksomhed eller lign. hvor der ikke er andet end alm ansatte, som jo ikke vil kunne se og hjælpe dig, for evt forværring af din tilstand.
Min sagsbehandler mener, at min ansøgning blokerer for indhentning af flere oplysninger. Hun skriver "Da du har indgivet en ansøgning om førtidspension på det foreliggende, er det ikke muligt at indhente yderligere oplysninger, herunder igangsætte afklarende foranstaltninger som kan danne dokumentation for, om der skulle være udviklingsmuligheder i forhold til arbejdsmarkedet."
job er ikke logget ind   Besvar med citat