Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2014, 02:58   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, når man tænker på at en pakke smøger koster omkring 40 kr (for de billige), og flere sikkert ryger 2 pakker om dagen til 80 kr......og så måle det op med, at man kan dampe for under 25 kr om ugen, og samtidig få det bedre!

Og i dag koster et fedt startsæt jo ikke ret meget! Dem jeg begyndte på og som kostede 500-600 kr, kan man jo købe i dag for under 50 kr - vildt som priserne er raslet ned!!

Jeg synes ikke fasttech har hoveder til iclear 30 mere?? Eller er der mon bare udsolgt?? Synes kun jeg kan få fat i 30S, hmmm.

Giv lige et praj hvis i finder dem, når i alligevel er ude og sniffe, og gerne på tilbud

Ja, jeg tror også den lille er noget for mig, jeg synes jeg mangler en lille fiks model til hverdagsbrug, jeg har jo kun de store tunge, der ligger utrolig skidt i tasken og som er temmelig irriterende at slæbe rundt på.

De nye mods som Bodrum også købte, er så heldigvis ikke så tunge, men de er alligevel lidt klodset med en iclear 30 på - det ser ud som om jeg går med en walkie talkie og taler med mig selv
- men jeg er vildt glad for dem, elsker batteritiden og enkeltheden...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat