Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2013, 06:35   #43
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ZikZak Se meddelelser
Hej. Jeg skrev mailen vedr. fleksjob d. 05.08.13 til min sagsbehandler. Traditionen tro har hun ikke svaret mig... Jeg er jo lidt utålmodig for en reaktion - blot besked om at den er modtaget...Kan jeg evt sende det til en anden ved kommunen?
Du kan også sende emailen til kommunen via deres hoved email adresse eller til din sagsbehandlers chef, hvis du gør dette, så gør dem lige opmærksom på, at du har søgt om at blive visiteret til fleks den dato du sendte omtalte email af sted til din sbh ( 5/8-13) og bed om at få en kvittering på de har modtaget din email/ansøgning.

Har din sagsbehandler måske fri/ferie ?

Gem den email du har sendt til din sagsbehandler ( og den du evt. vil sende til kommunen ) da den fungere som din kvittering på du har søgt om at blive visiteret til fleks og det er fra den dag tiden tikker/tæller fra.

Men tag det roligt du har sendt en ansøgning af sted og du har et bevis på dette, så skulle tingene gerne rulle af sig selv, også selv om du ikke hører fra nogen på kommunen i et stykke tid, som sagt er det din sagsbehandler der skal holde tungen lige i munden og få/holde styr på trådene i din sag, den del har du ikke så meget med at gøre som sagt

Jeg har det også selv sådan, at når noget er sendt af sted til kommunen/borgmesteren/ombudsmanden/ankestyrelsen osv. så har jeg heller ikke ro på før man får en eller anden respons fra den instans man har kontaktet

Vil lige oplyse dig at disse skemaer vil indgå i din sag http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684 ( se under - Skemaer ang Rehablliteringsplaner og indsatsdelen ) og der vil være en partshøring også.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat