Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2022, 09:01   #721
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Vedr mit 'Tilhold' nr 2 - 'Partshøring' hos Politiet! [01.10.2022]

Jeg har været til 'Partshøring' hos Politiet for et par uger siden, det hele lydoptaget hvad er 100% fuldstændigt lovligt.

Det er også fuldstændig lovligt at dele det offentligt jf Offentlighedsloven § 1, 'Formåls paragraffen'

§ 1. Loven har til formål at sikre åbenhed hos myndigheder m.v. med henblik på navnlig at understøtte

1) informations- og ytringsfriheden,

2) borgernes deltagelse i demokratiet,


3) offentlighedens kontrol med den offentlige forvaltning,

4) mediernes formidling af informationer til offentligheden og

5) tilliden til den offentlige forvaltning.


Øhhh... bare ikke hvis en SB føler sig 'krænket' eller 'chikaneret' over at en borger offentliggør og dokumenterer og udstiller disse SB hvordan de systematisk bryder loven pga kommunens 'Måltal' som skal overholdes så de kan indkassere deres Stats-refusion...

Helt uden at de stilles til personlig ansvar, og de ved det alle sammen...

Follow The Fucking Money...

SB eller kommunen kan så anmelde borgeren til Politiet for 'chikane' og 'krænkelse' jf Straffelovens §119a , hvor 'Anklagemyndigheden' så skal 'vudere og skønne' om de vil køre en sag...

Nå, efter Politiet aka 'Anklagemyndigheden' så 'vurderede og skønnede' at køre en 'Tilhold's sag på mig igen, UDEN at høre min side af 'Sagens Forløb' dvs sige UDEN at lave en Partshøring med mig først, 'aftalte' (Systematisk Planlagde) Politiet med Retten på Frederiksberg FØRST at jeg skulle i Retten og dømmes, hvor Dommeren havde afsat ½ time til dette Retsmøde, at jeg selvfølgelig bare skulle ind og dømmes som forbryder for 5 gang... På under ½ time... uden at høre min side af sagen...

Nu har Politiet aka 'Anklagemyndigheden' så 'vurderet og skønnet' at frafalde denne 'Tilholds' sag nr 2.

Anklageren 'Henriette' har så mulighed for at Anke... Og selvfølgelig skriver Politiet aka 'Anklagemyndigheden' IKKE hvad 'svarfristen' (RSL §3) er for 'Henriette' for at Anke...

Andre her end mig der kan se hvad der rent faktisk foregår?

Om jeg offentliggør denne Lydoptagelse med Politiet, som igen totalt udstiller hvad der foregår, kommer an på hvad denne 'sags forløb' ender med

Hvorfor mon vi i 2017 gav denne tråd overskriften:

(Systematisk Planlagt) Ulovlig sagsbehandling. Dokumenteret. Hvor er retssikkerheden?



Vil du vide mere om denne 'sag' som var i TV2Lorry 25. nov. 2019 kan du se og læse det her på YouTube.

Og under videoen er der lagt links og kommentarer fra bl.a. min 'chef' Ulf Harbo Formand for www.ForRetssikkerhed.dk

Henriette: "Jeg vil ikke kaste mere brænde på hans bål..."

Jobcenter København - Københavns Kommune
70 subscribers - 64 views - 1 year ago
Digital chikane mod offentlige ansatte
https://youtu.be/TvtX4ALeG6U
https://www.youtube.com/channel/UCKc...IXxFewmCNsztgA



PS. Jeg har det sidste år været i gang med en 'revurdering' af mit Fleksjob hos www.Forretssikkerhed.dk.

Et Fleksjob skal 'revurderes' efter 2,5 år.

Nu er der gået over 1 år med denne 'revurdering.

Jeg indsendte min 'Partshøring' til SB som har ignoreret mig i over 5 måneder.

Her har jeg en hel del dokumentation, incl lydoptagelser, som STADIG viser at disse psykopater stadig lyver, bedrager, manipulere og systematisk bryder loven.

Bl.a. har min SB psykopat prøver at give mig en 'Psykisk' diagnose, hvad er direkte ulovligt.

Det er sygt det der foregår, jeg fatter ikke at folk finder sig i det...

Om jeg offentliggør hele dette 'forløb' kommer an på hvad Jobcenter København 'vurdere og skønner'...

Mvh Kim Osbøl.
Jeg har siden tidlig 2020 delt videoer om hvad der foregår i denne verden.
Jeg kan i dag kun dele på Bitchute og Telegram.
Jeg er blokeret og bannet og under 'restriktion' alle andre steder.
Så hvis du vil vide hvad der rent faktisk foregår i denne verden, så hop ind og check mine kanaler ud.
Det er SYGT det der foregår...

Links:
https://www.bitchute.com/channel/osboel/
Created 2 years, 5 months ago.
- 6652 videos
- 7087 subscribers
- 2.422.086 views

https://t.me/KimOsboel
Telegram kan fås som App til din tlf eller Desktop/program til din computer

Kio er ikke logget ind   Besvar med citat