Se enkelt indlæg
Gammel 24-06-2015, 11:51   #9
custer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2010
Lokation: Holstebro
Indlæg: 115
Styrke: 14
custer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sourceful Se meddelelser
Jamen bliv du bare ved med at tro de bare er opstået som ren magi ud af den blå luft og så spørg din bank hvorfor de ikke lige kan sætte en million over på din konto , heh de kan jo bare at taste beløbet ind, sikke dog hurtigt man kunne udrydde fattigdom.

Penge er jo heller ikke andet end et stykke papir, vi som mennesker tillægger værdi, før i tiden var disse sedler bundet op på guldets værdi og i usa havde man ret til at få sine dollers omvekslet til guld men sådan er det ikke længere idag. Men hvorfor er det papir som dolleren er trykt på mere værd end det danske kroner er trykt på det jo fordi de repræsenterer værdier hvilket tallene på computerne også gør.
Det er "magi" og det er der ingen der tror på - så er der fri råderum til at bankerne stadig laver pengene.
Og jo de kunne da uden problemer sætte 2 eller 3 mill. ind på min konto. De gør det også med glæde hvis jeg kan betale renter.
Kan jeg ikke er det blot spild af deres tid, ikke deres penge, kun deres tid (den tid det tager at taste beløbet ind på kontoen) - ja det er så utroligt at næten ingen tror på det.
En vildfarlese skal blot gentages ofte og tit og wupit på magisk vis er vildfarelsen blevet til en sandhed som ikke behøves at stilles spørgsmål ved !
custer er ikke logget ind   Besvar med citat