Se enkelt indlæg
Gammel 16-11-2013, 14:09   #22
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stjern Se meddelelser

De vil sende sagen videre til pensionsnævnet. Men de sagde de var lidt i tvivl om den ville gå igennem som førtidspension pga min alder.
Meget underligt...
I lovgivningen står at det er rehabiliteringsteamet at der indstiller og at den endelige afgørelse skal ligge tæt op af indstillingen.
Har du læst deres indstilling, for som minimum skal der stå at det er formålsløst at du kommer i ressourceforløb, og at det er åbenbart at din arbejdsevne ikke kan forbedres.
Står der ikke det risikerer du at teamet får sagn lige tilbage i nakken, med besked om at få det beskrevet.


De rådede mig til at møde op når min sag blev taget op i pensionsnævnet for at kunne komme med mine kommentare til sagen. Det er dog ikke tvunget at møde op som jeg forstod det.
Sagen bør være tilstrækkeligt belyst inden indstilling, det er et underligt råd at give, hvor de inddirekte siger at de ikke har gjort deres arbejde detaljeret nok.

Hvad mener i er det klogest at møde op eller klogest at blive væk?
Jeg råder alle til at holde sig langt væk fra disse møder, det kan let ende med at man virker bedre end man er.

Med mindre jeg måtte tage en bisidder med som kunne tale min sag?
Man må altid have en bisidder med når man taler med det offentlige.
Det er spændende og se hvad der sker.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat