Se enkelt indlæg
Gammel 07-11-2008, 12:44   #1
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Smile Hej alle sammen.

Jeg har søgt og søgt og er ikke blevet klogere, men hvad skal en resourseprofil være godt for ?
Jeg har fået lavet en af en rådgiver vi havde på mit aktiveringssted.
Han blev skåret væk bagefter
Men der blev skrevet at min tilknytning til arbejdsmarket er spinkel og min arbejdsevne må betragtes som truet ?
Tilknytningen er spinkel fordi jeg gik hjemme og passede hus og barn - det kunne man dengang for der var man ikke jaget vildt
Hvordan skal den melding tydes ?
Min egen læge har udtalt, at et flexjob ville være bedst men der løber man jo panden imod en mur fordi folk siger man ikke er syg nok.

Lidt baggrunds historie : Fik 31.10.o6 konstateret depression, som man mener ligger tilbage til min mors død i 89, som jeg stadig bakser med, går til psykolog og psykiater, prøver div. kurser for at holde mig selv oppe.
Nu fik jeg så lige prikken over i'et forleden, som jo heller ikke just fik mit humør til at stige.
Mistede 1818 kr ved, at mit barn blev 18 år.
Samt børnepenge, som jeg fik via kommunen efter at den biologiske far døde og så børnechecken.
Det lyder måske ikke af meget, men det er det i min lille verden for der er ikke for mange penge, at rutte med i forvejen.
Føler mig som et sort får - føler ikke, at jeg bidrager som jeg burde og ville ønske jeg var "normal" så jeg fungerede normalt.
Det synes min mand nok jeg gør, men når ens sind er sort i forvejen og man har svært ved ros, så er man på herrens mark.
Og her den 11.11 skal jeg til en kranspulsåre undersøgelse, så jeg føler virkelig at tingene snart ikke kan blive værre.
Men for, at komme tilbage til starten : Hvad skal en sådan profil være godt for ? Skal møde min nye sagsbeh (nr?) den 17 nov og håber, at ha lidt viden som jeg kan smide i hovedet på ham.
Knus Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat