Se enkelt indlæg
Gammel 17-11-2013, 22:49   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af falken1965 Se meddelelser
Gudskelov har jeg haft kontakt med min fagforening da kommunen rask meldte mig i sommers, og 3F vil gerne give mig dagpenge og så skal der skrives skånehensyn ind i min side på jobnet, og så vil de hjælpe mig med at søge fleksjob, men han er kandidat til valget og har ikke tid til mig før sidst i næste uge. Min egen læge mener også at det er fleksjob der er bedst for mig, måske jeg skal få en tid hos ham?
Din læge bestemmer ikke, om du skal have fleks, eller noget andet for den sags skyld.

Men det er en god idé, at have en nogenlunde jævn kontakt til sin læge, når man kæmper med kommunen, sådan at lægen altid er korrekt informeret i det øjeblik kommunen beder om en statusattest.

Så hvis det er et stykke tid siden du har snakket med din læge, så kan det være en god idé, at få snakket situationen igennem med denne.

Og så synes jeg helt bestemt, at du skal benytte dig af det tilbud, du har fået fra din fagforening.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat