Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2013, 21:22   #9
Hva´nu
Jamen så siger vi det...
 
Hva´nus avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2013
Indlæg: 401
Styrke: 12
Hva´nu er ny på vejen
Man skla gøre gøre sig klart at der er nogen psykiatere der bygger deres praksis, næsten udelukkende på at lave attester, det er der nemlig gode penge i.

Når en psykiater ikke behandler, men kun skriver, også når de skriver noget vrøvl, så er der faktisk ikke så meget at "ramme" dem på, for det er jo ikke fejl-BEHANDLING så.

Alligevel har patientombudet haft fat i en af de "fætre" og... Surprice, jeg hae nu ledt et stykke tid på patientombudet og de 6 sager der var på manden er VÆK !

Vedkommende jeg var inde og søge på, har fået påtale i 6 sager for at medtage vanvittige ting i speciallægeerklæringer og tolke besynderlige diagnoser ud fra sin oplysninger.

Som med andre, blev jeg således også grundigt udspurgt om økonomi, hvorefter der stod i erklæringen at med den indtægt min mand havde, skulle det være svært at forestille sig at jeg kunne blive deprimeret.

Men CHOK, nu er alle oplysninger om den gamle gnom fjernet fra patientombudets liste.

Generelt skal man holde sig væk fra gamle læger hvor det er let at få en tid, ham jeg var hos var fra 1940 og havde travlt med at fortælle han var overlæge... da jeg så spurgte hvor det var henne, så var det et eller andet sted på sydsjælland, men han var pensioneret fra den stilling nu. Meget betryggende at vide når man sidderog skal have fremstillet noget der skal minde om en seriøs speciallægeerklæring.

NEJ hvor jeg synes at det er irriterende de har fjernet de oplysninger, jeg ved københavns kommune stadig bruger manden i stor stil, nu kan jeg ikke engang komme med beviser i hånden og sige at han fusker, og at jeg gerne vil have en anden.

Må gud forbyde at jeg, eller nogen anden henvises til ham igen.
Hva´nu er ikke logget ind   Besvar med citat