Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2014, 15:28   #1234
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg siger det kun fordi jeg selv havde de samme store problemer...det med at suge rigtig og den blev utæt...

Husk også at nogle coils...ved ikke om det gælder alle...men nogle af dem kan med fordel vaskes under varmt vand og når de så er tørret ja så kan de bruges lidt endnu....

Jeg damper meget...og efter ca 1 uge vasker jeg min brænder i min iclear30S....jeg sætter så en anden brænder i imens den tørre....og efter 1 uge ja så kommer jeg den jeg har vasket i....og bytter ud på den måde...

Så du kan evt forsøge at give den brænder en tur under den varme hane...og se om ikke den kan lidt endnu...

Hvis din væske er bare lidt tyk...ja så sætter det sig meget hurtigere på den metaltråd der bliver varm inden i brænderen....og dette kan man få af med en tur under den varme hane....så måske et forsøg værd for dig..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat