Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2013, 16:39   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Rigtig godt skrevet Jan...

Ang det med at stemme...så tror jeg mange har store problemer med at finde ud af hvad de forskellige kandidater står for og mener...

Ved du om der er nogen steder hvor man kan se en samlet liste over de kandidater der stiller op...i de forskellige kommuner..

Det eneste jeg har kunne finde er hvor man skal gå ind under hvert parti for at se hvem der stiller op....men jeg har ikke kunne finde en samlet liste under et...

Men jeg er enig i at det er rigtig vigtigt at folk deltager...selvfølgelig efter evne og mulighed....både som kandidat og som vælger..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat