Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2013, 09:43   #9
dragstar
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 2
Styrke: 0
dragstar er ny på vejen
Den er anerkendt . for længe længe siden ..
jeg sætter lige sidste mail fra min fagforeningen ind nederst .

Jeg ringede til dem igår (13/6-2013)
og talte med en meget venlig mand , han kunne jo se at de sidste oplysninger i sagen var kommet i maj måned , Hmm det er bare det i det at de oplysninger havde de i forvejen tilbage fra 2011 , som fagforeningen også havde gjort dem opmærksom på .. altså intet nyt i sagen overhovedet siden september 2012 .. og de har alle papirer ...
Vi talte i ca 20 min hvor jeg fortalte ham hvad akt nr de dokumenter han mente de ikke havde fået , havde , og han blev så enig med sig selv om at de nok havde det de skulle bruge . JA nu lysner det ,,, men nej på se sag i dag . skriver han kun at jeg har rykket for en afgørelse ... intet andet ..


Fra:
Sendt: 24. maj 2013 09:47
Til: '[email protected]'
Emne: Afventer afgørelse

Vedrørende journal nr.

Metal Aalborg skal hermed på vegne af vores medlem, igen spørge til hvorfor der går så lang tid med at træffe en endelig afgørelse om erhvervsevnetab. I oktober 2012 blev .......... tilkendt førtidspension af Aalborg kommune. Akterne er tidligere tilsendt ASK. Efterfølgende skete der ikke noget i sagen, hvorfor Metal Aalborg rykkede for en afgørelse. Vi blev oplyst at sagen var lagt på et forkert bord… ASK lovede at fremskynde sagsbehandlingen. Efterfølgende skriver ASK. efter lægepapirer fra sygehuse. Man sendte i øvrigt brev til et sygehus hvor ............. ikke havde været behandlet…Metal Aalborg er bekendt med at ASK. havde disse lægepapirer i forvejen . Metal Aalborg undrer sig over hvad disse lægepapirer skal bruges til i vurdering af erhvervsevnetab, når kommunen har tilkendt ............. førtidspension for 7,5 måned siden!!! Og dokumentation er tilgået ASK.
Vores medlem er særdeles frustreret over den langsommelige sagsbehandling.
Vi skal hermed bede om at der hurtigst muligt træffes en endelig afgørelse, så vores medlem kan komme videre med sit liv, og få sagen lagt bag sig.

MVH. Metal Aalborg


Hvad skal jeg gøre nu ???
Mvh Dragstar
dragstar er ikke logget ind   Besvar med citat