Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2010, 10:31   #34
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Og når regeringen så gentagende gange bliver VED med at tage fra de fattige og give til de rige, ja så bliver jeg knotten. Skattelettelser, fint, de rige får rigtig meget og de fattige får intet.
sådan har det sgu da været de sidste 50 år snart kommer også ti lat ske lige meget hvolken regerign vi får

Citat:
lige bortset fra Pia K, som gerne ville. Men så blev det så stemt ned, så politikerne skal ikke løfte med os andre.......
var det ikkeh ele kristianborg der stemte nej eller har jeg misforstået noget ??

Citat:
jeg kan se skolerne er ved at falde fra hinanden, at ventelisterne på hopitalerne er uacceptable, at at der skal skæres og spares konstant på bekostning af de svageste, børn, og de syge, de psykisk syge og psykiatrien....
du har ret men ok har været det i mange år nu jeg troer eller retter vil ædem in gammel hat på lige meget hvormange penge de får hjælper det ikke sygehuse osv har fået flere og flere pengem en kan ikke få det ti lat løbe rundt


nej en ting der vil hjælpe lige meget hvem der fåe magten u her næste gang vil være 2 år har de ikke lavet nogen af de ting de lovede så ud af klappen for ellers rende vi jo bare i **** til halsen i 4 år eller længere
Citat:
Så jeg har sådan set kun lun latter tilovers, når jeg hører om førtidspensionister og kontanthjælpsmodtagere der stemmer blåt, da det er som at skyde sig selv i foden. Blå regering vil skide på førtidspensionister og kontanthjælpsmodtagere, for de kan ikke bruges til noget og kan ikke skabe fremdrift og vækst, men kun bidrage til penge ud af statskassen.
Og hvis man ikke kan se dét, så trænger man godt nok til briller. Men (fattig)fine har jo alle dage eksisteret....lidt som at have champagne smag og øl-gage.
__________________
tja som jeg ser det så er rød sgu ikke bedre desvære ok de kan ændre sig jeg tvivler meget på de ændre sig husk de er ikke mere røget end vi er speget :XD og det skal man ikke have brille for at kunne se eller jo hvis man kun kan se andre fejl og ikke ens egen /pari fejl lige meget hvilken regerign vi får så komme vi alle til at skulle spare osv forde alt stiger og altid svært at fidne hvor pengene skla komme fra men hvorofr fanden skal det altid være børn unge ældre osv sådan har det jo altiod være mon det er en vane de ikke kan komme ud af nå ja vi tage jo altid fra dem så gør vi det igen men ok jeg vil sige med 100% sikkerhed ingen bruge på k10 vil kunne styre danmark ikke let at få alt til at gå op i en højere enhed penge skal komme et sted fra og kommer altid ti lat gå ud overn ogen

Sidst redigeret af superkok; 15-09-2010 kl. 10:34.
superkok er ikke logget ind