Se enkelt indlæg
Gammel 18-05-2011, 11:15   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Desværre for mig har jeg en scooter og en vaskemaskine og elevations seng som jeg selv har købt, plus elektrisk stol, og disse er i følge min kommune ikke hjælpemidler.
Scooteren, og sikkert også den elektriske stol (kender ikke sådan en), er dælme da hjælpemidler, sørg for at få på skrift, at kommunen ikke mener, at disse ting er hjælpemidler, sådan at du kan tage det med i en klage og skrive noget med, at hvis ikke det er hjælpemidler så ved du sandelig ikke hvad det er.

Min mor købte også selv en el-scooter for nogle år siden, hun havde pengene og gad ikke diskutere med kommunen, men efter nogle år gik den i stykker.

Jeg overtalte hende så til, at søge kommunen om en ny, i mellemtiden søgte hun om hjælp til indkøb, og fik dette bevilget.

Hun fik afslag på el-scooteren, de mente hun kunne benytte flex-trafik, men flex-trafik kan man ikke benytte ubegrænset, der er loft over hvor mange
ture man kan få af den vej.

Meget af min mors kørsel er bl.a. til træning og varmtvandsgymnastik, så jeg skrev en anke hvori jeg bl.a. argumenterede for, at hendes træning er nødvendig for at vedligeholde hendes fysiske formåen og, at flex-trafik ikke var en mulighed, det blev dokumenteret ved hjælp af et udskrift fra deres hjemmeside.

Min mor fik så bevilget en el-scooter fra kommunen.

Sammen med en klage synes jeg du skal søge om hjælp til indkøb, begrund det med, at dine hjælpere er blevet trætte af, at rende for dig uden at få en krone for det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat